PLANIFICACIÓN DOS DIAS
• Debemos establecer un horario e unhas rutinas.
• Temos que organizar o horario cos nenos/ as, eles participan
e poden tomar algunhas decisións. Seria ideal traballar dende as 10:00 ate as
13:00(actividades escolares que lle vaiamos colgando).
• O horario pódese realizar nunha cartolina e colgalo no
cuarto.
• Selecciona as actividades que podes incluír nese horario.
EXEMPLO
Levantarse
• Almorzar (como mestre de educación física enviarei
unha dieta recomendable, inxerindo produtos axeitados a idade do neno/a dentro
das posibilidades. Moi importante tomar mel, sobre todo nestes días, xa que
aumenta moito as defensas do noso corpo)
• Asearse (incidir no lavado de mans con xabrón a
miúdo) .
• Vestirse (aínda que vaiamos a estar na casa,para que
poidan diferenciar os tempos de ocio e traballo)
• Reunión dos membros da familia para decidir que
actividades van realizar e como o van a facer. Algunhas das actividades hai que
realizalas todos os días e non están suxeitas a modificación (como as tarefas
escolares ou responsabilidades familiares).
• Actividades a realizar (as que nos sube o mestre/a a
plataforma dixital). Revisala diariamente.
◦ Actividade física: NON SAÍR AO PARQUE. En función das
posibilidades de cada familia: saír ao aire libre (patio ou terraza)
▪ Saír coa bicicleta,
patinete, patíns (terraza).
▪ Realizar xogos, hai que tirar de imaxinación ou
simplemente pensar a que xogabamos nós? Ás chapas o micado.(como mestre de
educación física enviarei como elaborar materia para xogar, así mesmo
entreterémonos creando ese material.
▪ Televisión/
pantallas: sexamos realistas: as familias temos que seguir organizando a
nosa rutina. Se temos a sorte de non “ teletraballar” podemos facer o anterior.
Se non, é complicado. Aínda que os nenos/as poidan xogar a play e non
“molestar”, non é bo que estean seguido cos videoxogos.
▪ Pactar con eles que se vai a ver: Clan, Disney,
Netflix, Youtube
▪ Comunicarlles a que hora remata a televisión.
Dispoñer dun reloxo visible e anticiparlles: Cando a agulla pequena chegue
aquí… cando o reloxo marque as…. É importante que se deiten cedo e se levanten
cedo tamén, a pesaren da situación que vivimos, non debemos “abandonarnos”.
◦Comida
(poden axudar a recoller e colocar a mesa...recordámoslle o lavado de mans
continuamente ata que o fagan de forma mecánica).
◦ Sesta para
os máis pequenos / Para os maiores: película familiar, documental ou xogo libre
en casa cos xoguetes ( playmobil, , cochecitos…)
◦ Lectura: momento de lectura. O tempo variará segundo
a idade do neno/a. Para os mais peques, poden velos, botarlle un ollo,
podémosllos ler nós. Actividade post lectura: fago un debuxo do que lin ou un
pequeno resumo.
◦ Actividade ao aire libre ou no cuarto. Aquí podemos
aproveitar para realizar os xogos de educación física que lle vou colgar na
plataforma(por exemplo as chapas)
◦ Escoitar música e bailar. Crear coreografías
◦ Xogos de mesa familiares: xogos de toda a vida!
Cartas, un bingo, xadrez, oca parchís. Tamén quebracabezas. Pode ser un reto
empezar un quebracabezas de moitas pezas e facelo con eles.
◦ Preocupación familiar: vídeo chamadas con familiares,
con amigos/ as.
◦ Ducha
◦ Cea (lavar mans e logo dentes)
◦ contos e dormir!
Máis xogos para pasar o tempo cos nenos/as
• Xogar aos disfraces (disfrazarse coa roupa dos adultos) •
Cociñar: facer un pastel sinxelo, unhas galletas, un biscoito…
• Organizar os xoguetes, aproveitade e facer limpeza
• Colaborar nas tarefas domesticas
• Pasatempos
• Ginkanas na casa
• Procura do tesouro na casa
• Realizar un teatro
• Pintar a cara
• Organizar un día de cámping dentro de casa. Déixalles que
organicen o día e as cousas que necesitan eles e elas. Pódeslles facilitar unha
tenda de campaña sinxela de montar ou unha tenda..
• Xogar aos bolos. Busca botellas iguais, unha pelota e xogar
a derrubalas.
• Xogar ás diferenzas. En casa, que pechen os ollos e cambia
algo de posición e ao abrilos han de pescudar que se cambiou de lugar.
• Mandar audios de whatssap aos compañeiros/ as do cole.
Isto son unhas recomendacións de todo
que se pode facer e sempre de unha maneira flexible. Nós como mestres/as
podemos chegar ata aquí, pero recordade, nos intentamos colaborar e non
complicar máis as situacións, o traballo que realizamos é sempre buscando
favorecer a formación dos nenos e nenas. Grazas pola vosa colaboración e
vémonos pronto.
No hay comentarios:
Publicar un comentario